LOG-IN
http://login-project.eu/244/projekt/
Od studenoga 2019. Škola za cestovni promet kao partner sudjeluje u novom Erasmus+ projektu “LOG-IN" (http://login-project.eu/244/projekt/) čiji je završetak predviđen za lipanj 2022. godine.
Nositelj projekta je BGZ Berliner Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit mbH iz Berlina (www.bgz-berlin.de) koji svojim višegodišnjim iskustvom i radom na projektima uvijek nastoji ostvariti ideju o uspostavi strateškog partnerstva između ustanova za strukovno obrazovanje i visokog školstva kako bi razmjenom dobre prakse i digitalnih tehnoloških inovacija u strukovnom obrazovanju ojačali njihove međusobne veze i suradnju. Sedam partnera iz četiriju zemalja EU-a pokazat će kako se može ojačati kvaliteta strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u području prometa i logistike te njegova relevantnost na tržištu rada putem osposobljavanja usmjerenog na budućnost.
Osim Škole za cestovni promet i Fakulteta prometnih znanosti iz Zagreba, nositelju projekta BGZ Berliner Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit mbH iz Berlina partneri su: Oberstufenzentrum Logistik, Touristik und Steuern, (www.osz-lotis.de) iz Berlina, Njemačka, STC Group, (https://stc-group.nl/) iz Rotterdama, Nizozemska; Poznan University of Technology (www.put.poznan.pl) te Zespół Szkół nr 2 im. Przyjaźni Polsko – Norweskiej (www.zsz2.ostrzeszow.pl) iz Poljske.
Cilj projekta "LOG-IN" je jačanje uključivanja digitalnih tehnologija, procesa i aplikacija u strukovno obrazovanje i osposobljavanje. Procesi automatizacije i inovativne tehnologije zahtijevaju nove, posebice digitalne vještine. One su potrebne, primjerice, za digitalnu kontrolu i praćenje opskrbnih lanaca i skladištenja robe. Osim toga, usmjerenost korisniku, internacionalizacija i održivost postali su vrlo važni u području prometa i logistike.
Tijekom projekta razvijat će se inovativne strategije za integraciju digitalnih tehnologija u području prometa i logistike, koje su prenosive diljem EU.
Ovim projektom bit će ostvareni sljedeći rezultati:
- Kreiranje matrice digitalnih kompetencija koja konkretno pokazuje koje su kompetencije relevantne kako bi se u budućnosti mogao staviti naglasak na njihovo poučavanje u zanimanjima iz sektora prometa i logistike.
- Razvoj modela digitalnog poučavanja u zanimanjima iz sektora prometa i logistike (vodič s uputama o tome kako digitalno poučavanje provesti u nastavi, pravne i tehničke smjernice itd.).
- Osmišljavanje nastavnih jedinica koje povezuju analogne procese u logistici s digitalnim aplikacijama (osnovni trogodišnji i prošireni četverogodišnji modul)
- Kreiranje tečaja osposobljavanja nastavnika za poučavanje digitalnih kompetencija.
- Osmišljavanje preporuka za planiranje budućih aktivnosti u području digitalizacije u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju u sektoru prometa i logistike, strukovnom i visokom obrazovanju te politici i upravi.