Projektne aktivnosti u sklopu Erasmus+ projekta STEP 3
Od 22. do 27. travnja 2024. bila sam u Rimu na tečaju usavršavanja za učitelje i nastavnike „Art as Therapy: Self-Expression and Special Needs in Art Education“. Na tečaju smo bili uključeni u grupne aktivnosti, aktivnosti igranja uloga i likovne radionice. Spoznali smo kako umjetnost može biti izvrstan alat za promicanje integracije i komunikacije među učenicima, posebno onima koji pate od autizma, poremećaja pažnje ili poremećaja u učenju. Eksperimentirali smo s likovnim tehnikama kako bismo pronašli učinkovit način djelovanja umjetnosti u odnosu nastavnik – učenik te na koji način umjetnost može djelovati terapeutski na mentalni i emocionalni razvoj pojedinca (i nastavnika i učenika). Posjetili smo izložbu „Emotions“ u Muzeju Chiostro del Bramante i EXPLORA-u, jedini dječji muzej u Europi, razgledali znamenitosti grada Rima, uživali u tjesteninama, sladoledu i kavi na malim pitoresknim trgovima u društvu nastavnika i učitelja iz Njemačke, Rumunjske, Francuske, Islanda i Portugala. Puna pozitivne energije vraćam se u školu u nadi da ću ponovno imati priliku otići na neki novi tečaj.
Lovorka Vidić, nastavnik – savjetnik