U sklopu Erasmus dana, školska psihologinja je u našoj školi održala radionicu „Više od ocjene: kako vrednovanje oblikuje samopouzdanje i motivaciju za učenjem“, koja je nastavnicima pružila priliku da nakratko zamijene uloge i postanu učenici. Ovakav pristup otvorio je prostor za dublje razumijevanje doživljaja učenika i važnosti načina na koji vrednujemo njihov rad.
Kroz zajedničke aktivnosti i otvorenu razmjenu mišljenja, osvijestili smo koliko je važno davati podršku, usmjeravati učenike kroz povratnu informaciju i njegovati okruženje u kojem se učenici osjećaju sigurno učiti i pogriješiti.
Radionica nas je podsjetila da učenje ne počinje ni završava s ocjenom – ono se događa svakog dana u razredu, u sigurnom i podržavajućem okruženju koje njeguje odnos povjerenja između učenika i nastavnika.
Sudjelovanje u ovoj radionici obogatilo je profesionalnu perspektivu nastavnika i potaknulo ih na promišljanje o vlastitoj praksi vrednovanja. Zajedno, “STEP by STEP”, koračamo u bolju školu.
#Erasmus+#STEP-korakuboljuškolu#



