Expert Councils

More than 70 of the School's teaching staff are distributed among nine expert councils.

Croatian

Vijeće se sastoji od sedam članova (Lea Car, Manuela Goleš Krinfokai, Josip Hadrović (školski knjižničar), Daliborka Kokić, Andrea Maskalan, Jasmina Radičević, Josip Sraka, Siniša Subjak (zamjena) i Ljiljana Šutalo Zorić).

Svrha učenja i poučavanja predmeta Hrvatski jezik je osposobiti učenike za jasno, točno i prikladno sporazumijevanje hrvatskim standardnim jezikom. Učenicima se omogućuje primanje, razumijevanje, vrednovanje i stvaranje različitih govornih i pisanih tekstova svjesnom primjenom komunikacijskih strategija. Odgojno-obrazovni ishodi ostvaruju se istraživačkim, problemsko-stvaralačkim, iskustvenim i projektnim učenjem i poučavanjem, posebna pažnja posvećuje se individualnom pristupu i suradničkim oblicima rada te svrhovitoj uporabi informacijske i komunikacijske tehnologije.

Učenici se u sklopu stručnog vijeća hrvatskog jezika mogu uključiti u rad dviju izvannastavnih aktivnosti, a to su novinarska i dramska grupa.

Za učenike je organizirana i dodatna nastava, a to su pripreme za Državnu maturu.

Foreign languages

Stručno vijeće stranih jezika čine 4 nastavnice engleskog jezika (Sandra Ivanušić, Frančeska Šimić, Dolores Torić-Jadrin i Natalija Brkić), te 3 nastavnice njemačkog jezika (Marina Katalenić, Marina Ignjačić i Ljiljana Lučić Župan).

Svake godine organiziramo fakultativnu nastavu iz njemačkog jezika. Učenici se mogu opredijeliti za Njemački jezik sa stručnim nazivljem, gdje će naučiti osnovne pojmove vezane za prometnu struku ili za Njemački jezik i kulturu, gdje će se upoznati s Njemačkom kao državom, njezinom kulturom, glazbom, hranom i ljudima.

Od ove školske godine učenicima nudimo i fakultativnu nastavu iz talijanskog jezika (Talijanska kultura).

U sklopu izvanučioničke nastave učenike također vodimo u Goethe Institut i u American Corner, gdje se organiziraju radionice s raznom tematikom.

Marljivi i vrijedni učenici imaju mogućnost ići na natjecanja iz engleskog i njemačkog jezika. Učenik 4. razreda ove je godine na međunarodnom natjecanju u Litvi osvojio 3. mjesto.

Geography - History - Ethics - Religious Education

Stručno vijeće sačinjava pet predmeta: Geografija, Povijest, Vjeronauk, Etika i Politika i gospodarstvo. Članovi stručnog vijeća su: Snježana Eror-Adamić (geografija i prometna geografija), Karlo Horvat (geografija i prometna geografija), Jasmina Radičević (povijest i hrvatski jezik), Tomislav Šarlija (povijest), Marija Kalac (vjeronauk), Valentina Židak Radić (vjeronauk) i Ivana Zelenika (etika i politika i gospodarstvo).

Učenici se u sklopu stručnog vijeća mogu uključiti u rad nekoliko izvannastavnih aktivnosti poput Geografske grupe i Građanskog odgoja i obrazovanja. Osim izvannastavnih aktivnosti učenici sudjeluju na natjecanjima, smotrama i raznim projektima.

Mathematics

Stručno vijeće matematike i računalstva ima osam članova, od toga šest nastavnica matematike i dvije nastavnice računalstva. Ono što ima svaka od njih, a bez čega ne bi bilo postignutih rezultata, su energičnost, upornost i inovativnost. Nastavnice se redovito usavršavaju kroz razne edukacije među kojima se neke provode i na europskoj razini, a koriste i priliku za edukacijama izvan zemlje te unose u svoje učionice novostečena znanja i ideje s ciljem što boljih rezultata učenika. Iako gradivo koje predaju često mnogima nije omiljeno, one ga nastoje približiti svakom učeniku i svima dati dobru podlogu za nastavak - bez obzira nastavljaju li školovanje ili se zapošljavaju. Posebno se ponose što je dio učenika naše škole nakon završene srednje škole dobra konkurencija gimnazijalcima te uspijeva upisati fakultet (najčešće Fakultet prometnih znanosti koji im je i prvi izbor), a najveće im je zadovoljstvo kada se učenici jave nakon nekoliko godina jer imaju potrebu s njima podijeliti sreću zbog svojih životnih uspjeha.

Tjelesna i zdravstvena kultura i Prva pomoć u cestovnom prometu

Nastava tjelesne i zdravstvene kulture provodi se u sportskoj dvorani Centra za odgoj i obrazovanje „Vinko Bek“. Dvorana je opremljena najpotrebnijom opremom za provođenje nastave tjelesne i zdravstvene kulture i pruža ugodno okruženje za vježbanje i provođenje tjelesne aktivnosti učenika. Nedaleko od dvorane nalazi se i sportsko-rekreacijski centar tj. sportsko igralište III. gimnazije gdje također provodimo nastavu tjelesne i zdravstvene kulture na otvorenom. Kroz nastavu tjelesne i zdravstvene kulture učenici su uključeni u izvannastavne aktivnosti nogometa, košarke, odbojke, atletike, stolnog tenisa, badmintona. Kroz nastavu provodimo i uključujemo se u razne projekte kao što su „Olimpizam“ kroz koji provodimo radionice na temu Olimpijskih igara, te smo uključeni u projekt „BUŠ – biciklom u školu“ kojemu je glavni cilj poticanje tjelesne aktivnosti učenika. Naša škola uključena je i u pilot projekt „Hrvatske mreže škola koje promiču zdravlje za srednjoškolsko okruženje“ koji se provodi u okviru projekta „Europske mreže škola koje promiču zdravlje“ – SHE (Schools for Health in Europe).

Prirodna skupina predmeta

Stručno vijeće prirodne skupine predmeta broji tri člana: Ajduk Jure (Fizika), Gotal Nataša (Fizika) i Cvitanić Vedrana (Kemija, Goriva i maziva, Ekologija u prometu, Poznavanje robe i Biologija).

Učenici u okviru nastave iz prirodne grupe predmeta sudjeluju u SHE projektu (Schools for Health in Europe) čija je zadaća promovirati zdrave aspekte života. Učenici sudjeluju i u projektu Školska shema voća i povrća, a zadatak projekta je ukazati učenicima na sve dobrobiti konzumiranja sezonskog voća uzgojenog u ekološkim uvjetima.

Zadaća prirodnih predmeta (fizike i kemije) je razviti kod učenika sposobnost razmišljanja na prirodoslovni način, naučiti učenike kako rješavati ekološke i zdravstvene probleme u zajednici i kako zauzeti stav prema tim problemima temeljen na objektivnim činjenicama.

Strojarska skupina predmeta

U stručnom vijeću strojarske skupine predmeta nalazi se pet dipl. ing. strojarstva: četiri nastavnice i jedan nastavnik. Svi nastavnici poučavaju sadržaje predmeta Cestovna vozila, Grafičke komunikacije u prometu i Praktična nastava. Naši učenici rado nam se pridružuju u izvannastavnim aktivnostima poput Vatrogasne ili Ekološke grupe. Sudjelujemo u Erasmus+ projektima kao pratitelji učenika u okviru premeta Praktična nastava i putujemo Europom kako bismo stjecali nova znanja i iskustva.

Prometna skupina predmeta

Stručno vijeće prometne skupine predmeta sastoji se od 15 nastavnika koji izvode nastavu iz područja prometa i logistike. Glavni cilj stručnog vijeća je kvalitetno izvođenje nastave prema izvedbenom planu i programu, kontinuirano stručno usavršavanje nastavnika, osmišljavanje i predlaganje međupredmetnih tema i način integriranja u nastavne predmete, usklađivanje oblika odgojno-obrazovnog rada, te usklađivanje kriterija ocjenjivanja. Nastavnici prometne skupine predmeta se kontinuirano stručno usavršavaju sukladno organiziranim stručnim usavršavanjima za strukovne nastavnike od strane Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih te Agencije za odgoj i obrazovanje (online i uživo). Osim stručnih usavršavanja nastavnici sudjeluju i na stručnim skupovima u organizaciji Međužupanijskih stručnih vijeća i Škole. Također, nastavnici se, sukladno mogućnostima, educiraju za rad s učenicima s različitim teškoćama. Tijekom školske godine stručno vijeće organizira školsko natjecanje te priprema učenike za izlučna međužupanijska i državna natjecanja koristeći programske alate, simulatore i ostala nastavna sredstva i pomagala.

Kako bi izvođenje nastave bilo što bolje s ciljem stjecanja kvalitetnijih učeničkih kompetencija nastavnici u nastavnom procesu koriste specifičnu opremu (brojač prometa, statički laserski brzinomjer, simulator tahografa, uređaj za prikupljanje podataka s analognog i digitalnog tahografa, simulacijske naočale i dinamički i laserski daljinomjer) te se dio nastave provodi u računalnim učionicama i školskom praktikumu u kojem učenici koriste tri vrste viličara, ručne paletare i ostala manipulacijska sredstva. Ovakvim načinom poučavanja nastavnici prometne skupine predmeta omogućuju učenicima proširiti znanje u području prometa i logistike kako bi bili konkurentni na tržištu rada.

Stručni učitelji - instruktori vožnje

Stručno vijeće strukovnih učitelja sastoji se od 6 strukovnih učitelja – instruktora vožnje koji izvode praktičnu nastavu obuke vožnje iz predmeta Upravljanje motornim vozilom C kategorije s učenicima u 3. završnom razredu koji se obrazuju za zanimanje vozač motornog vozila. Za navedenu nastavu koriste 3 teretna motorna vozila C kategorije. Osim toga strukovni učitelji instruktori vožnje provode praktični dio školskog natjecanja u vještini vožnje za vozače motornog vozila i pripremaju učenike za državno natjecanje.